Roti Gebu Hakak !



Assalamulaikum.


Hai korang. apa khabar ? harap sihat selalulah ye bersama keluarga tercinta. fuhhh 17 ramadan dah weyhh. cepatnya masa berlalu. maka ada 13 hari to go raya. nak cerita pasal raya ni serious tak best kot. kali ni aku betul-betul tak rasa mood raya tu. silap-silap raya 1st aku g bantai tidur. haha. apa teruk sangat lah perangai aku ni.


Memandangkan raya tak lama lagi kan mehh nak bagi ayat promote sikit untuk roti gebu ku ini. haha. gebu bak pipi pau weyhhh. kau ado! serious sape yang makan roti gebu aku ni pasti akan merindui kelembutan dan kegebuannya. buat dengan penuh kasih sayang gitu. hehe. ~ ayat promote kat bawah tu untuk warga johor.


 

Jangan jeles ok. dah lama aku kaji untuk buat roti segebu gini. alhamdulillah jumpa juga akhirnya. ini belum start jual, kalau jual pehh mesti ramai yang repeat order lagi. sebenarnya nak buat roti gebu macam ni pun ada pantang larang juga tau. jangan nak main terjah je. kau main terjah confirm ada something wrong dekat roti kau nanti. tak percaya kau trylah buat.


Oklah sampai sini je aku membebel dekat korang. k bye.

No comments: