Salam Ramadan




Assalamulaikum


Hai korang. hmm tak terlambat lagi rasanya untuk i nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua. macam kejap je kan rasanya berpuasa kali ni. tup tup dah nak masuk 5 ramadan. 25 hari lagi to go untuk raya. hahaha. raya ehh ! rasa tak macam nak raya kot. entah. feeling raya tu dah tak rasa dah sekarang sejak dah besar ni. nak nak sekarang ni tengah move on, lagilah jiwa kelaut je. hahaha. tak pelah ada yang lebih indah sedang menanti tu. insya allah.


Untuk sekarang ni, i dah tak mengharap sangat dah pasal jodoh + cinta. kalau ada, adalah nasi minyak tu. kalau tak ada, nasi bujang je lah. haha. betullah cakap orang apa yang kita impikan tak semua akan tercapai. mungkin ada yang lebih baik. gitu tau.


Sekarang ni misi mencari duit. duit. duit. dalam kepala mesti fikir pasal duit. sebabnya tak ada sapa nak bagi i duit kalau i sendiri tak mencarinya. banyak benda boleh buat ni untuk cari duit. tapi tak tahu mana nak mulanya. produk dah ada tapi nak mengembangkannya tu yang i tak berapa nk reti. haishh kena pergi tuntut ilmu ni.


Seriuslah bila kau tengah move on + menyingle ni kau akan rasa macam-macam weyhh. tapi bagi aku ada ke tak ada tetap sama gak. still sorang-sorang juga. bila kau tengah jatuh, kau akan nampak sape yang sanggup susah payah tolong kau time tu. tak semua mampu weyhh. hanya orang yang betul-betul ikhlas je akan tolong kita. cukuplah sekali i dah menyusahkan diri i untuk orang yang tak pernah nak menghargai pengorbanan kita. bukan mengungkit tapi cakap berdasarkan pengalaman hidup. orang boleh tipu kita, tapi kita takkan sampai hati nak menipu orang. walau macam mana tahi pon dia buat pada kita, kita jangan sesekali buat balik pada orang lain.


Cukuplah sampai sini je i membebel. esok-esok sambung lagi membebel k. kbye. sekian, terima kasih.





No comments: